سفارش تبلیغ
صبا ویژن
قناعت دولتمندى را بس و خوى نیک نعمتى بود در دسترس . [ و حضرتش را از معنى « فَلَنُحْیِیَنَّهُ حَیّاةً طَیِّبَةً » پرسیدند ، فرمود : ] آن قناعت است . [نهج البلاغه]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :5
بازدید دیروز :18
کل بازدید :168784
تعداد کل یاداشته ها : 68
103/1/10
4:32 ص
مشخصات مدیروبلاگ
 
بچه های سمپاد یزد[0]
سلام خدا بزرگتر از همه معبودهای تصنعی است. دیدیم که برخی سمپادی ها زیادی ادعا دارند، بیش از اونچه که هستند. دیدیم برخیاشون خیلی از انقلاب طلبکارند، بدون اینکه کار به درد بخوری برای کشور کرده باشند. تصمیم گرفتیم ما هم با تلاش و جدیت وارد عرصه شویم تا اونها و بقیه بچه های سمپادی و نمونه ای و شاهدی بدونند که بچه های امام و انقلاب همه جا مهیای نبرد نرم و سخت هستند. شعارهای اصلی ما: مطالعه و تفکر، سپس قضاوت/ غربگرایی و سیاسی کاری، هرگز/ اسلام گرایی و سیاست دانی، همیشه/ ادعای بی دلیل و استکبار و غرور، ممنوع/ دشمن شناسی و غرب شناسی،مداوم و دقیق.

خبر مایه

*خدا را شاکرم که جمعه توانستیم با برخی دوستان سمپادی در راهپیمایی مردم مسلمان ایران شرکت کنیم و اقدامات منافقانه برخی سبزهای مدعی را محکوم کنیم و به آنها بفهمانیم که ایران ما هنوز هم بوی امام عزیز را می دهد و ما شعارهای این گروه اندک و منحرف را قبول نداریم. همچنین وبلاگ های برخی مدعیان سیاست انجمن سمپاد دیدنی است که راهپیمایی چندین هزار نفره همشهریان خود را نادیده می گیرند و مانند روزنامه های اصلاح طلب اعتماد و ... خود را به کوری می زنند، قطعا اینها در مسیر مردم خود نیستند و خودشان به دست خود، افشاگری می کنند و چهره واقعی خود را به نمایش می گذارند. خیال می کنند که دیگران هم مثل آنها، روح خود را به غرب فروخته اند!

حضرت امام روح الله:محرم وصفراست که اسلام رازنده نگه داشته است.

*با تسلیت ایام محرم الحرام و شهادت حسین بن علی علیهما السلام و یارانش به دوستان، چند لینک مفید در پیرایه زدایی از فرهنگ عاشورا را در اینجا قرار می دهم تا برخی منافق سیرتان و سبزهای لجنی، به بهانه خرافه زدایی اصل عاشورا و قیام حسینی را هدف قرار ندهند. امید که تمام روشن اندیشان شیعه و سبزهای علوی، با نصب العین قرار دادن کلمات مراجع و ولی فقیه متقی شیعه در خرافه زدایی از فرهنگ عامه کوشا باشند که این فرهنگ التقاطی عامه دین نیست بلکه ترکیبی از تفکرات گنوسیستی و صوفیه و ارتدوکس های مسیحی و متصوفه یهودی می باشد که به اسم اسلام و شیعه تمام شده است و دشمنان سوء استفاده وسیعی از آن کرده اند. امید که با حمایت از نظرات علمای بزرگوار روشنفکر شیعه همچون رهبر معظم انقلاب و امام عزیز، باعث نا امیدی دشمنان این عزیزان شویم.

گلگشتی در کتاب قمه زنی سنت یا بدعت اثر مهدی مسائلی که امسال به چاپ هفتم رسید.

وبلاگ حاج مهدی مسائلی نویسنده کتاب قمه زنی سنت یا بدعت

وبلاگ کتاب دست پنهان درنقد قمه زنی وتحریفات عزاداری(باتیراژصدوشصت هزارنسخه)

کتاب «قمه‌زنی؛ آبروداری یا آبروریزی شیعه» که امسال منتشر شد.

وبلاگ عاشورا، نقد و بررسی  کاملی از خرافاتی که به عزاداری حسینی راه پیدا کرده است.

*برخی توهین به امام را فقط در پاره کردن عکس امام دانستند! اما پر واضح است که توهین به شعارها و اهداف امام عزیز از پاره کردن عکس ایشان به مراتب بدتر است. شعار سبزها "نه غزه نه لبنان جمهوری ایرانی" و سایر شعارهایشان در روز قدس و ?? آذر هزاران بار از توهین به عکس امام بدتر بود. برخی سبزها هم جز فرافکنی کاری بلد نیستند. به جای تبری جستن از برخی دوستانشان عمل انها را تایید و توجیه می کنند. این وقعا مایه تاسف است و نماد سیاست نشناسی و نشناختن جامعه ایرانی از جانب آنهاست. برخی از مدعیان سمپاد یزد هم در ایامی که خون مردم به خاطر توهین به امام به جوش امده است، به جای محکوم کردن صریح این عمل، همان راه سبزهای سیاست ناشناس را می پیمایند و توجیه می کنند و به قول خودشان امام را نقد می کنند!! متاسفم که چنین کسانی در راس برخی ان.جی.اُ های سمپادی هستند، گرچه برخی دوستان نزدیکشان هم عملکرد انها را قبول ندارند. البته عموم بچه های سمپاد چندان به اینها توجهی ندارند و از سبزهای آمریکایی و اسرائیلی مبرا هستند و در مسیر اهداف انقلاب هستند، گرچه خیلی ها چنین چیزی را نمی خواهند. راه امام حسین علیه السلام راه واضحی است که حمایت از مظلوم و مسلمانان در بند اشغالگران و همچنین تبعیت از ولی فقیه شیعه و مراجع و علمای الهی، از اصول آن است. هیچ ابهامی وجود ندارد گرچه منافقان، فضا را ابهام آمیز می خواهند. و من الله التوفیق.

مطلب مرتبط قبلی: توهین به حضرت امام و موضع انجمن دانش آموختگان سمپاد یزد


  
  

به گزارش رحماء دکترمیلر،بزرگترین مبلغ مسیحیت درکانادا به تازگی مسلمان شده است.


 او در مورد خود می گوید: عاشق ریاضی هستم برای همین منطق را نیز دوست دارم. چون منطق را دوست دارم به مسائلی چون علت و معلوم اهمیت زیادی می دهم. وی در ادامه می افزاید: در یکی از روزها قرآن را برداشتم و شروع کردم به خواندن آن. اول فکر می کردم که موضوعات آن فقط در مورد بیابان است چون تصور می کردم با توجه به اینکه بر اعراب بیابان نشین نازل شده، پس باید درباره صحرا سخن بگوید. اما بعد فهمیدم چنین نیست. هدفم به پیدا کردن اشتباه در این کتاب تغییر کرد. پیش بینی می کردم که با توجه به اینکه بیش از 14 قرن از نزول آن گذشته است، بتوانم به راحتی اشتباهات زیادی در آن پیدا کنم و آن را به رخ مسلمانان بکشم.
دکتر «میلر» می افزاید: همچنین فکر می کردم مطالبی در مورد زندگی اعراب بادیه نشین در این کتاب نوشته شده باشد اما در نهایت پس از ساعت ها مطالعه قرآن کریم، نه تنها اشتباهی در آن پیدا نکردم، بلکه چیزهای بسیار زیادی نیز در آن یافتم. آیه ای که مرا خیلی به فکر فرو برد آیه 82 سوره نساء بود. «افلا یتدبرون القرآن ولو کان من عند غیرالله لوجدوا فیه اختلافا کثیرا» ترجمه: آیا به قرآن فکر نمی کنند، اگر از خداوند نبود در آن اشتباهات زیادی می یافتند. این مسیحی مسلمان شده همچنین می گوید: نکته قابل تعجبی که بسیار مرا حیرت زده کرده این بود که یک سوره کامل به نام حضرت «مریم» در قرآن وجود دارد و در آن ایشان مورد تمجید و احترام قرار گرفته است به طوری که این گونه تعریفی از ایشان حتی در کتب انجیل هم نیامده بود. در 25 نقطه مختلف در قرآن کریم نیز نام حضرت مسیح آمده در حالی که نام حضرت محمد(ص) که پیامبر دین اسلام بوده تنها پنج بار در قرآن آمده است. این مسأله خیلی تعجب مرا برانگیخت و بر من و مسلمان شدنم تأثیر بسیار زیاد گذاشت. منبع